NYT UUDET ATC-VAIHDOT. Jokainen 10 joukkoon ehtinyt lähettää aiheesta 9 korttia minulle palautuskuorella varustaen jossa riittävästi postimerkkejä. Ilmoittautua voit kommentoimalla tähän tai sähköpostiviestillä, jolla voi myös kysellä osoitettani ne jotka tarvitsevat. Lähetys viimeistään 31.5. (mikäli vaidot täyttyy siihen mennessä) VANHA AUTO- JA PELLE vaihtoon lähetys 10.6. mennessä. vielä mahtuu mukaan!!!! HUOM! AUTO JA PELLE vaihtoon osallistuneet, kommentoikaa laatikkoon, haluatteko lähettämänne ylimääräiset kortit itselle vai teenkö minä puuttuviin vaihdot, ei venyisi turhaan vaihdot, jos kiinnostuneita ei 10.6. mennessä löydy. KORTIT JAETTU JA LÄHTEVÄT ma 11.6. OSALLISTUNEILLE, KIITOS KAIKILLE OSALLISTUNEILLE JA EMÄNTÄÄ LAHJONEILLE :D

VANHA AUTO
1.mä TYÖN ALLA
2.Liljankukka Saapunut
3.Ritva SAAPUNUT
4.Iitaliini SAAPUNUT
5.Pirkko SAAPUNUT
6.Maisa SAAPUNUT
7.vanilla SAAPUNUT
8.Rentukkakuu SAAPUNUT
9.Calle SAAPUNUT
10.

PELLE
1.mä TYÖN ALLA
2.Liljankukka SAAPUNUT
3.Iitaliini SAAPUNUT
4.Pirkko SAAPUNUT
5.Paperi40 SAAPUNUT
6.Rentukkakuu SAAPUNUT
7.
8.
9.
10.

VAUVA
1.mä VALMIIT
2.Liljankukka SAAPUNUT
3.Ritva SAAPUNUT
4.Rentukkakuu SAAPUNUT
5.Pirkko SAAPUNUT
6.Lila SAAPUNUT
7.Maisa SAAPUNUT
8.Vanilla SAAPUNUT
9.Iitaliini SAAPUNUT
10.Calle SAAPUNUT