Eli servettivaihtoa tässä ilmoittelen osallistumaan pääset kommentoimalla tähän kirjoitukseen ja sähköpostilla saat tarvittaessa osoitteen. Vaihto suoritetaan niin, että lähetät minulle haluamasi määrän kivoilla kuvilla varustettuja servettejä, sovitaan, että samanlaisia saa olla korkeintaan 5kpl. Saat yhtämonta servettiä takaisin mitä minulle lähetät, ja mukaan kirjekuori jossa riittävästi postimerkkejä. JA ETHÄN TAITA SERVETTEJÄ! Jos haluat vain pieniä vaihtaa niin silloin riittää A5 kuori, mutta jos isoja servettejä haluat vaihtaa niin suosittelen A4 kuorta. Osallistumisaikaa on 31.5. asti ja minulle lähetys viim. 4.6. Jaan servetit viim.10.6. jos ei siihen mennessä ole minulla niin jää valitettavasti ulos vaihdoata, tai sitten on tyytyminen niihin mitä minulla omia on :D

MUKANA:
Minä itse
Iitaliini SAAPUNUT
mrsvsop
Rentukkakuu SAAPUNUT iso kuori :)
Heli SAAPUNUT
Heli Matero SAAPUNUT KASA
Hilu SAAPUNUT
Zanape SAAPUNUT